Fuldag

Hann aldrig skriva mer igår som ni märkte, jag hann bara vara hemma i 20 minuter innan Erik kom. Och under dom 20 minutrarna dammsög jag rummet eftersom jag inte hade hunnit det innan. Igårkväll så hade jag och Erik en myskväll, vi poppade popcorn, kokte jordgubbste och åt choklad (+ våra jawbreakers såklart haha). Sen kollade vi på Sagan om konungens återkomst, den är ju i 3 timmar och 20 minuter, tror jag det var? så sen somnade vi skönt.
Idag har varit en dag som jag kallar för fuldag, då man går runt i en tjocktröja och leggins för man orkar inte hoppa i tighta jeans. Erik och jag köpte grillad kyckling till lunch och sen sprack ens mage så mätt man var. Han stannade hos mig till lite över 4 och mös här.
Ikväll har jag köpt biljett till Peace & Love festivalen uppe i Borlänge, jag och Erik ska dit i sommar och bo på camping. Ska bli riktigt kul, ser fram emot det! Jag kollade tåg från Borlänge hem till Malmö innan, finns 2 tåg att välja på och det som är några hundra kronor billigare tar 10 timmar och 33 minuter hem, sjukt haha.
Ska faktiskt göra mig iorning för sängen nu, har varit så sjukt skönt att vara ledig idag!! Men innan jag somnar ska ni få dagens kommentar och bild på mig och Emma från teatern igår, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0