Sankta lucia

Redan den 13 december, vart tar tiden och dagarna vägen??
Skrev aldrig mer igår, spenderade kvällen med att prata med Rebecca istället för att planera in när vi ska hinna träffas imellan våra jobb, imorgon får jag äntligen träffa henne.
Jag kanske ska skvallra varför jag var så nervös igår? Jo det är såhär.. på förskolan där jag jobbar så finns det en tom avdelning, och eftersom att det finns så många barn just nu som är utan förskoleplatser så behövs det en avdelning som bara ska öppnas provosorisk, alltså bara nästa termin. Och jag har fått en tjänst där! Är överlycklig. Det passar dessutom perfekt eftersom jag ska börja plugga till hösten, så jobbet slutar när jag ska börja plugga. Så igår träffade jag min ena arbetskamrat + min chef, vi satt och pratade och sen kom dom 10 barnens föräldrar (+ en del av barnen) och hade föräldrarmöte och fick träffa oss.
Idag är det somsagt lucia, och vi har gått lucia tåg för föräldrarna på avdelningen där jag jobbar nu. Pepparkaksgummor, lucia, tärnor och tomtar + en som var tingeling. Haha mina sötnosar.
Nu är snart denna tisdagen slut, och jag längtar oerhört mycket till helgen! Jag och Erik ska iväg på en roadtrip hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0