Packning

Är det bara jag eller har alla tjejer lika svårt för att packa? Kvittar vart jag ska, bara jag lämnar huset och har med mig en väska så har jag överdrivet mycket kläder med mig. Vi ska vara i Göteborg fredag-söndag, alltså 3 dagar, och jag har med mig 10 olika tröjor/blusar, sorterat i olika färger, har tagit med mig vantar i olika färger + pannband eller mössor som matchar till vantarna. Men det är lika bra, jag har ju ungefär en tanke på vad jag ska ha på mig, men ifall jag ångrar mig och bara har packat ner 3 olika byten så har jag inget annat att ta på mig. Lika bra att packa ner kläder för en vecka!
Nu vill jag bara åka, ska bli jätte mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0