Mellandags rea

Hoppas att ni hade en riktigt bra julafton, för det hade jag!
Igår hann jag inte riktigt med att skriva, när jag vaknade så åt jag en god julfrukost med familjen och farmor & farfar. Sen körde jag, pappa, farfar, Linus och Ida till Elgiganten och Media Market i jakt på att hitta en tv till mig på rean. Och japp, när jag kom hem hade jag blivit med tv. Så nu står där en 32 tums tv på min byrå istället för en 19 tums, gissa om jag är glad! När vi kommit hem igen så fikade vi på alla goda kakor och bullar som blivit över från julafton och sen gick jag och gjorde mig iordning för att åka till Eriks mormor och morfar där även Eriks familj och moster befann sig. Det har blivit som en tradition nu att jag kommer och hälsar på dom på juldagen. Fick en julklapp av dom också, en biljett till Fredriksdals teatern till sommaren 2012, så jag får följa med nästa år igen och se på den underbara teatern, så kul! Ni måste ju se på årets Fredriksdals teater när den kommer på tv nu i mellandagarna, vi skrattade iallafall så vi grät när vi såg den i somras!
Idag staratade alla klädbutikerna sin mellandagsrea, och jag och Rebecca var på plats i Malmö för att börja där. Vi fyndade länge (och trängdes) inne på Zara, och när vi kände oss färdiga med Malmö så åkte vi hemåt och fortsatte vår runda på Center Syd, kom hem med mycket fint!
Ikväll har jag och familjen haft myskväll, tittat på film och ätit chips och dippa. Hade tänkt lägga mig nu, imorgon kommer min kära pojkvän hit för att ha film mys med mig och sova här, men vi hörs väl någon gång imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0