Underbart mysig helg!!

I´m back!
Har haft lite uppehåll från bloggen denna helgen och det är jag glad för, för fy vilken bra helg jag har haft! I fredags hade vi somsagt kalas för Ida. Och vi hade det jätte kul, blev en del åkande i Eriks bil under kvällen också haha. Vi avslutade fredagskvällen med att jag, Erik, Linus, Ida, Tim & Linnéa satt i soffan med massa chips och godis och tittade på filmer som vi spelat in med vår videokamra när vi var mindre, som vi skrattade haha. Sen gick jag och Erik och somnade sött i min säng.
På lördags morgonen åt vi frukost tillsammans med mormor, morfar, mina kusiner + min familj. Längesen man satt vid ett fullt långbord och åt frukost. Sen gick jag och Erik och gjorde oss iordning och vid 12 tiden så sa vi hejdå till mormor, morfar + Tim & Linnéa som skulle åka hem. Då tog jag och Erik hans bil hem till honom och åt lunch med hans familj innan dom åkte till Båstad. Då satte Erik och jag oss i bilen igen och gick en runda på Järavallen med Mio innan vi fikade hemma hos Eriks mormor och morfar. Sen på kvällen hade Erik och jag en underbar kväll. Eftersom att han åker till Stockholm idag så hade han planerat en myskväll för oss igår. Med god mat, vitt vin, filmer och en massa mys och pussar. En perfekt lördagkväll om ni frågar mig! ♥
Nu har jag precis kommit hem. Får se vad jag hittar på denna söndagen, är rätt trött så jag tror jag ska slänga mig i soffan nu ett tag och läsa en bok eller se en film, får passa på medans jag är själv och det är tyst i huset haha ;) hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0