Kondromalaci

Tim är min räddare i nöden. Länge länge länge har jag haft problem med mina knän, och just nu är det värre än någonsin! Kan inte gå någonstans utan stöd på knäet och jag har sjukt ont. När jag berättade om mina "besvär" för Tim så kände han igen det eftersom att han hade haft ungefär samma, och det visade sig att det var kondromalaci. Tim och jag har suttit och läst om det på google och allt som står stämmer in på mina jäkla knän, det enda som är jobbigt är att det har ju blivit värre med tiden så jag kanske får söka upp en läkare trots allt..
Nu hade jag tänkt gå upp och raka benen, duscha och börja leta i min klänning-garderob efter något att ha på mig idag. Haha sjukt att jag har en garderob full med klänningar men ändå så tycker jag att jag inte har några och att jag måste köpa nya.. Som ni vet så kommer vi ha huset fullt idag, och som ni också vet så kommer även min Erik och sover här inatt. Sen följer jag med honom imorgon och sover hos honom till söndag. Så vi får se när jag skriver nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0