Tjejkväll hos Sofie 2/3 2011

Okej nu tänkte jag lägga upp lite bilder från tjejkvällen hemma hos Sofie. En del bilder får ni inte se så vi får se hur många det blir här:
Josse, jag, Emelie och Sofie

Josefinast och jag

Emelie, Emma och Malin började att mima till Sara Varga - Spring för livet, med flaskor senare på kvällen haha

Efter att ha förstört allt för många bilder så valde jag att sätta på mig Josses solglasögon så jag såg lite snyggare ut. Sen sa Josse att jag såg ut som spöket (kapsylöppnaren) för jag var så ful, och resten utav kvällen satt jag med spöket bredvid mig på alla bilder för att jämföra haha..

Kvällen avslutades med denna bilden (+ massa suddiga med mitt jävla spöke) och sen kom Erik & Filip och då blev det inte fler bilder tyvärr, vi får bli bättre på att ta bilder tycker jag, hur ska man annars kunna blogga om något?! haha ;)

Kommentarer
Postat av: Josefine Sjöstedt

ÄLSKAR DIG BÄSTA <3

2011-04-06 @ 19:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0