Sängdags - mobilblogg

Har kollat klart på kvällen big brother avsnitt, borstat tänderna och lagt mig i sängen nu. Stod och kollade på min "solbränna" precis, dom som känner mig vet hur jobbigt pigment jag har haha, får knappt någon färg och bränner mig lätt + att jag får fräknar i huvudet. Men för varje år som går så känns det som jag får lite mer färg. Idag har jag sovit ute i solen, men det som är skumt med min hud är att nästan all färg sätter sig i huvudet. Dom jag har hört som solar mycket säger alltid att dom blir bruna på kroppen men inte har något pigment i huvudet. Alla mina pigment sitter kanske i ansiktet? Därför jag är så blek haha. Nej vet ni vad nu ska jag försöka sova, ska försöka tvinga upp mig själv kvart i 6 imorgon trots min sovmorgon. Anledningen till detta är för att mamma ska ut och gå med stavar och jag vill följa med. Har för mig om att man förbränner mer innan frukost? Jaja vi hörs imorgon så får ni se fall jag har kommit upp eller inte! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0