Hemsk förkylning

Usch, märks att jag har blivit smittad utav barnen från min apu med min förkylning.. Är så sjukt förkyld så jag får snyta mig hela tiden, jag känner ingen smak/lukt, har så sjukt ont i halsen när jag vaknar på morgonen och imorse märkte jag att förkylningen satt sig i ögonen också? :s kunde knappt öppna ögonen för dom var ihoptäppta haha äckligt!
Min morgon började inte bra.. Satte mig på bussen 20 över 8 för att jag började halv 10 idag. När jag väl kom till Lund kvart i 9 får jag sms från både Sofie och Malin att vår lärare var sjuk så lektionen var inställd, och nästa lektion börjar lite i 1.. Kul.. Var bara att sätta sig på bussen igen och åka hem.
Nu ska jag gå upp till Centrum, ska möta upp Erik och sen kommer även Viktor som vi ska åka med till skolan, skönt att slippa åka buss igen haha. Efter skolan ska jag till Malmö med Sofie för att leta balklänning, så vi hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0