Då var det söndag igen

Har inte skrivit här sen i fredags. Som ni vet så var jag med och hämtade Erik på tågstationen i Lund, så mysigt det var att få ligga i hans famn igen!
Sov hos Erik tills lördag, sen åkte jag hem vid 4. När jag kom hem gjorde jag mig iordning direkt och sen körde pappa mig till Staffanstorp, hem till Sofie där Josse, Malin och Emma också var. Och lite senare kom även Emelie. Sen hade vi en riktigt trevlig tjejkväll med god mat osv. Vid 11 på kvällen kom Erik och Filip också och var med en stund och sen när tjejerna hade gått hem så åkte jag med Erik hem och sov där inatt också.
Idag har jag storstädat rummet, jag skojar inte när jag säger att mitt rum har fan aldrig varit såhär stökigt! Såg ut som en bomb släppts där, och än är det inte klart. Måste göra det imorgon, jag börjar nog bli lite pedantisk för jag mår dåligt av att ha det så stökigt, men har inte hunnit städa..
Jaja nu ska jag ta mitt pick och pack och samla ork för att gå uppför trappan till sängen, jag har massa bilder från kvällen igår men dom får komma in i ett inlägg imorgon så ni har något att se fram emot! Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0