Vänt på dygnet

Har inte skrivit denna veckan för jag har inte alls mått bra.. Har suttit och pratat med en killkompis på msn till 2-3 på natten, och sen gått upp lite i 6 för att hinna till skolan. Har alltså vänt på dygnet helt och gått runt som en zombie hela veckan haha. I tisdags fick jag även vara hemma för jag vaknade upp och såg ut som Quasimodo i ringaren i Notre Dame haha hemskt.
Igår var jag i Malmö med Lotta efter skolan, hon byggde naglar och jag ska även beställa tid tills det nästa vecka. Sen gick vi en runda på entré. Idag vaknade jag av att jag hade så sjukt ont i ryggen/svanskotan/skinkan haha, mamma trodde först att jag hade sträckt mig men kan man göra det när man sover? Ena sidan av ryggen är helt svullen iallafall och jag har riktigt ont.
Har precis kommit hem, pappa hämtade mig hos Filip för jag var där med Sofie ikväll. Vi gick och hyrde en film som vi trodde skulle vara spännande, men det var en skräckfilm. Så vågade absolut inte cykla hem, pappa var snäll och kom så jag får hämta min cykel imorgon när det är ljust ute haha. Ska snart sova, är riktigt trött! Vi hörs imorgon (dagens kommentar kommer efter detta innan jag lägger mig), godnatt sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0