Sjuk-bloggtorka

Skrev inget igår för jag låg hemma hela dagen, hade hög feber och var jätteförkyld så jag bäddade ner mig själv i soffan med täcke och kudde och kollade på sex and the city avsnitt. Det räddade min dag!
Idag hade jag teckenspråk första lektionen, och jag ville verkligen inte missa det så dum som jag är gick jag till skolan ändå. Mådde så dåligt, kallsvettades och kunde inte andas. Men Sofie, Oliver och jag var ändå flitiga och spelade in MFF hymnen på teckenspråk. Man står framför en tv där man ser sig själv och ska sen teckna, förtstår ni hur jobbigt det är? Jag vet inte hur många gånger jag började gapskratta i filmen och vi fick börja om, tror Oliver och Sofie var lite trötta på mig haha. Såklart så klarade jag inte av att gå en hel dag, gick på en kort lektion efter och höll Emma sällskap på lunchen tillsammans med Björn och Oskar och sen gick jag hem. Blev hämtad av mamma i Bjärred och nu kom jag på att min cykel står vid busshållsplatsen. Bra, då får jag alltså inte vara sen imorgon för jag måste hinna gå. Okej tar bara 4 minuter men ändå, jag är tidsoptimist och gör allt som inte behöver göras på morgonen och är alltid i sista minuten vid bussen. Som jag sa till Sara "konstigt att jag inte har bättre kondition med tanke på hur många gånger jag får springa/cykla snabbt som en idiot till bussen" haha. Jaja nu ska jag gå och duscha och sen lägga mig, höres imorgon!
Bild sen ettan, Björn och Oskar "lövade" mig, detta som är jobbigt med dom 2. Dom är alltid på stör-humör och helt plötsligt så får dom ryck. Som idag så knöt först Oskar hela mitt hår i en rosett som inte gick att få upp och sen skulle dom fälla min stol som jag satt på, tillslut så tappade dom stolen och jag smällde i ryggen. Åh vad man älskar dom 2? hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0