Lugg

Var trevligt hos Lotta igår. Jag, hon, Filip och 2 av hans killkompisar satt och spelade buzz tills 4 på natten. Fast jag hade inga glasögon så först fick jag vara i ett lag tillsammans med Lotta, men när jag fick en egen kontroll så såg jag inte ett skit av vad det stod på tvn. Svaren på frågorna är ju 4 färger så jag fick bara trycka på en färg och hoppas att det blev rätt haha. Idag sov vi länge. Sen klippte Lotta lugg på mig, men jag kan fortfarande ta den åt sidan fall jag vill ha snelugg. Men kände att jag ville testa något nytt, än så länge så har alla som jag träffat sagt att jag passar riktigt bra i luggen.
Familjen hämtade mig hos Lotta vid lite i 2. Sen åkte vi till farmor och farfar och åt god mat där. När vi ätit klart och pratat lite så körde jag, farmor och syskonen iväg och kollade på cirkus skratt. Det var riktigt kul, var längesen jag var på cirkus och man känner att man aldrig kan bli för gammal för det, för det är sjukt hur duktiga alla är!
Nu sitter jag och halvsover i soffan, ska hoppa in i duschen nu och sen fixa mig inför sängen. Vi hörs imorgon!
En bild jag tog snabbt innan, det ser bättre ut i verkligheten och det är ingen bra bild men det får ni leva med :)


Kommentarer
Postat av: Frida leijon

Du passar riktigt bra i lugg ! skit snyggt! <3

2010-09-21 @ 15:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0