Flyttat hem igen.

I onsdags tog jag bussen till Hörby för att träffa Sara. Hade en stor väska, skolväska + en rullväska (som jag fick sätta mig på när jag skulle stänga) Snacka om att jag inte kom på bussen haha. Jag och Sara gick hem till hennes farmor och farfars hus, eftersom de var i Berlin så har vi bott i det huset från onsdags-söndags. I torsdags färgade vi mitt hår mycket mycket blondare, först blev det gult och Sara + flera från hennes msn kontaktlista kallade mig kyckling. Jag var förbannad haha, vi gick hem till Sara och som tur var så hade hennes syster silverschampoo som räddade mitt hår! I fredags färgade vi det en gång till för att det var fläckigt, men efter 3 minuter fick jag skölja ur hårfärgen för jag blev svimfärdig, det sved i hela hårbotten och den var illröd haha ajaj. Men nu ser mitt hår lite mer normalt ut iallafall. På fredagskvällen åkte vi hem till Natha där tjejerna + Fanny och Johanna (som var Nathas kompisar) var. På natten hämtade Saras killkompis oss och sen sov vi hos honom.
På lördagen när vi skulle ta bussen tillbaka till Hörby så var den sen som vanligt, jag och Sara var mitt ute i ingenstans bredvid en åker full med majs. Jag kom med idéen att vi skulle plocka majs? Haha sprang där i högklackade skor vid en 90 väg och höll koll efter bilar och plockade majs, busiga.
Igår kom hennes farmor och farfar hem igen så vi gick hem till Sara och åt majskolvar och kollade på sex and the city. Nu har jag kommit hem igen, ska sova i min säng för första gången på flera dagar haha. Har lång sovmorgon imorgon så hinner kanske blogga då. Slänger in 3 bilder från vår majsplockning och säger godnatt!
Jag plockar majs förfullt, perfekta kläder och skor?

Sara var långt inne bland plantorna och grävde hahaha

8 stycken majskolvar fick vi ihop, gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0