Finns spöken?

Idag när familjen satt och åt så hade vi riktigt kul. Skrattade åt allt möjligt, som att Ida undrade vad konkelbär var och att pappa skulle lära mig hur man rapar? Haha jag kan inte det, är alldeles för mycket tjej..
Natti: asså mamma detta var andra gången du väckte mig på min sovmorgon när du skrek upp till Linus
Mamma: ja men stäng dörren när du lägger dig då?
Natti: nä det vågar jag inte
Mamma: haha vågar du inte stänga en dörr?
Natti: nä tänk när jag ligger där och sover, så vaknar jag av att dörren öppnas och någon står där
Mamma: vem skulle öppna din dörr? vi?
Natti: nä men spökena..
Pappa: Natti spöken öppnar inte dörrar, dom går igenom dom
Ida: ja och ifall dom nu skulle behöva öppna en dörr så är det ju lättare för dom att komma in när dörren är öppen?
Natti: och? huvudsaken är att jag slipper vakna av dörren när dom går in!
Hahaha, ja vad ska jag säga? Jag har sett alldeles för mycket skräckfilm. Vet ni om att jag tänker inte flytta hemifrån själv, tänker bo med pojkvän/kompis. ALDRIG att jag hade klarat mig i en mörk lägenhet på kvällen, klarar knappt att vara hemma själv på dagen haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0