Written in the stars

Har mycket att göra nu, det är därför jag inte hinner uppdatera så mycket. I onsdags kom Erik hit och sov hos mig som ni vet. Sen var han här till 4 på torsdagen och när han åkte hem satte jag mig och pluggade. Därför jag inte hann skriva då.
Idag slutade jag och Sofie skolan tidigare eftersom vår teckenspråkslärare var sjuk, så vi åkte snabbt in till stan. Jag fick bytat mitt halsband som var sönder och lämnade in mina glasögon som också var sönder. Sen åkte jag hem. Har hjälpt mamma och pappa att städa huset, städa toaletterna, dammsuga och moppa. Sen resten av kvällen har jag suttit och gjort en lång musik-lista på spotify och klippt ut 19 kräfthattar. Imorgon ska vi ha kräftskiva här för "paddel-gänget", alltså min familj + 3 familjer till. Vi som var och paddlade i somras. Erik kommer nog också ifall han blir frisk. Ska bli trevligt!
Nä nu börjar ögonen gå i kors, ska ta bort sminket och bädda ner mig i sängen framför sex and the city. Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0