Wednesday

Jag är inte på humör alls för att blogga idag, men jag tänkte att även om jag mår dåligt så ska inte bloggen få lida..
Hade bara 2 lektioner imorse. Sen åt vi lunch och sen åkte vi till lunds tekniska högskola där vi gjorde olika experiment, var faktiskt riktigt kul där! Jag är glad att jag har mina underbara vänner som har stöttat mig idag när tårarna bara kom imorse och på svenska lektionen.
Ikväll så var jag, Linus och mamma ute och gick, mamma och jag hade power-walk tävling av den som kunde gå snabbast och tillslut knäckte det till i mitt knä så jag knappt kan gå nu. Haha fråga mig inte hur jag lyckas med allt.. Nu ska jag gå och duscha och sen lägger jag mig i sängen och kollar sex and the city, hörs imorgon!
Bild sen förra året när mamma fyllde år och vi åt på Elysée, jag & Linus som aldrig vill vara med på bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0