Varför plaskade du i vattnet?

Imorse när jag skulle göra frukost så kom pappa helt yrvaken och sa
Pappa: jag drömde att Linus blev uppäten av vithajar inatt
Natti: *börjar skratta* haha älskar du honom så mycket
Pappa: Linus hörde du vad jag drömde? Att du blev uppäten av vithajar. Vi var och badade på stranden och du plaskade runt i vattnet så sa jag till dig att sluta men det gjorde du inte, så blev du uppäten. Varför slutade du inte plaska i vattnet?
Undra fall historien var sann eller fall pappa bara var yrvaken haha.
Linus fiende? Fyfan vad jag är rädd för hajar förresten, har riktigt stor respekt för dom. Tänk fall man möter en sån mitt på öppet vatten, så smidig en haj är i vattnet jämfört med en människa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0