The only exception

Hejsan på er!
Idag hade jag lång sovmorgon men hann inte blogga imorse. Satt och åt en lång frukost och pluggade. Sen åkte jag till Lunds central för att möta upp Emma. Vi hade bara en lektion. Sen åkte vi 2 in till stan för att Emma skulle köpa en väska, jag fick även med mig lite smycken hem som kommer i nästa inlägg. Innan vi tog bussen hem satte sig Emma & jag på torget och åt pommes. Såklart kom det en söt fågel som jag var tvungen att mata, men denna gången kom bara den, förra gången kom en hel flock runt oss haha.
Nu sitter jag i soffan med 2 laptop och på båda är jag inloggad på facebook? Känns onödigt haha. Erik ska ta bussen hit och kommer om en halvtimme, han sover här inatt så vi åker till skolan tillsammans imorgon. Nä nu ska jag gå och göra lite nytta, hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0