The last song

Hejsan på er!
Igårkväll så kom Erik till mig igen som ni redan vet efter förra inlägget. Vi kollade på MFF-TFF matchen på tv med pappa och pappas kompis. Malmö vann med 3-0, riktigt bra!
Sen gick jag och Erik upp och slängde oss i soffan och tittade först på "dear John" och sen på "sex and the city 2". Båda somnade i soffan och vaknade igen vid klockan 3 på natten då vi gick in och la oss. Imorse sov vi länge och åt frukost. Sen tog vi en snabb tur ner till Center Syd för att kolla på On Off som hade utförsäljning. Sen var det dags för Erik att ta bussen hem för att äta osv.
Vid lite i 7 tog jag bussen hem till honom och har varit där hela kvällen fram tills typ nu. Vi har ätit kanelbullar för det är kanelbullens-dag och kollat på "the last song", riktigt bra film! Nu ska jag lägga mig och plugga i sängen. Har lång sovmorgon imorgon så vi hörs då! Puss på er!
Nu är du hos mig, nu är det vi igen. Och jag har aldrig någonsin känt mig så hemma på ett ställe som hos dig Erik <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0