Sträckt armen?

Hoppas allt är bra med er! Själv är det helt okej, förutom att jag inte kan vrida på min hand längre. Haha jag och mamma var precis och handlade en pumpa, det var 40 kronor/styck för alla, så självklart skulle jag ha den största pumpan som fanns! Mamma tyckte inte vi skulle ha den men jag gav mig inte, så hon sa att fall jag kunde bära den så tog vi den. Och ja, jag kunde precis bära den, några meter haha. Så nu har vi störst halloween pumpa i Lödde och jag har sträckt min arm när jag bar pumpan. Mamma sa att så klen som jag är ska man inte vara, så hon ska tvinga mig att börja träna med hantlar haha..
Nu ska jag gå och äta majskolvar, gottit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0