Snö

Vi hade riktigt kul i skolan efter lunchen. Vi flippade ut riktigt mycket i klassrummet, spelade hockey med kvastar och pucken fick bli "suddaren" på white board tavlan. Sen körde jag star wars med kvasten, ja ni ska se filmen som finns på facebook, sofie säger "jävla damp du har, vad fan är ditt problem?" och alla gapskrattar åt mig, jag förstår nog inte själv vilka störda problem jag har, så länge jag underhåller är det väl ändå bra? Sen tog vi klassfoto, och efter klassfotot när vi stod och väntade på skolbussen så kommer Emma, Josse och Anton och bär iväg mig och slänger mig i en blöt lövhög och sparkar löv på mig. Ja jag tycker faktiskt synd om mig själv, alltid jag som får skiten haha.
Efter skolan tog jag bussen till farmor och farfar, hjälpte farmor att laga köttfärslimpa och sen kom resten av min familj och åt. Ikväll åkte jag, mamma och Ida till center syd, igen.. Ja det är tredje dagen i rad som vi är där haha, fick äntligen min älskade jacka! Det sjuka är att det snöade precis här, den 20 oktober och det snöar? Ska vi få is-tid eller? Usch.. Nej nu ska jag lägga mig, kommer dagens kommentar innan. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0