SNE

Slutade skolan halv 4 idag. Tog bussen hem med Sofie och Emma som skulle följa med mig hem. Först handlade vi ögonfransfärg till mig och sen åkte vi hem och åt tacogratäng med min familj, riktigt gott för jag mådde illa så hungrig jag var!
Emma, jag och Sofie har bara umgåts och pratat hela kvällen, i ettan var det alltid vi 3 och det var längesen vi gjorde något tillsammans bara vi 3. Senare på kvällen ringde Erik från ingenstans haha, han sa att jag skulle kolla ut genom mitt fönster (har en stor kulle där), så jag gjorde det och där stod Erik och Filip och dansade haha? Så dom kom in ett tag till oss och umgicks och skräpade ner i mitt rum. I och för sig tycker jag att alla som kommer innanför min dörr när jag har dammsugat skräpar ner haha.
Kom hem för ett tag sen efter att ha följt Emma till bussen. Nu ligger jag i sängen och ska sova. Imorgon kommer Erik hit, ska bli kulkul. Godnatt!
Bild på Sofie, Emma och mig sen ettan. Vi hade rosa-dag i klassen, alla var tvungna att klä sig i något rosa. Haha fyfan som man ser ut, tur att jag förändrats iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0