Ser jag utländsk ut?

Vi satt i skolan igår och pratade om lasermannen då Sofie säger:
Sofie: jag är lite rädd nu när vi ska till Malmö och lasermannen går lös
Natti: äh det behöver du väl inte vara, han skjuter ju bara utländska än så länge
Sofie: var inte så lugn, han kanske tror att du är utländsk och skjuter dig
Natti: ja stor risk *drar upp tröjärmen* så blek som jag är, ser nog ut som en utländsk i folks ögon
Ja när man blir kallad för albino så är nog inte risken att man ses som en utlänning i folks ögon?
kolla bara skillnaden på mig och min syster. Här var vi i mallorca med farmor & farfar 2007, och Ida hade ens inte hunnit bli brun..

Kommentarer
Postat av: Sofie

hahahhahahahahah:D jag tycker du ser ut som en arab:D;)

2010-10-23 @ 12:41:43
URL: http://sofieeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0