Pumpan

Jag och Linus, eller nä skrev fel. Menade jag, för Linus låg bara på golvet och kollade på och gnällde när jag gjorde fel, har gjort iordning pumpan nu. Sket totalt i den "traditionella" pumpan som har trekanter som ögon och näsa. Körde på stjärnögon och rund näsa istället. Linus bara skrattade åt den för han tyckte den blev ful, men nej, jag tycker att jag gjort ett bra jobb. Sa till Linus att jag ska skita i förskole-branschen och sasta på att dekorera pumpor istället! Kom precis på att jag har suttit och skrivit ett helt blogg inlägg, om pumpor... Haha jag är patetisk. Ni får bild på min vackra, omtalade pumpa istället så håller jag tyst.
Vi kallade den för Bert Karlsson, vet inte varför? Spårar lätt ut när jag & Linus är uttråkade och pratar med varandra. Han ligger bakom mig på bilden helt utslagen, man kan ju nästan tro att det är han som har gjort allt jobb

Och såhär vackert lyser den nu utanför våran dörr. Nä nu börjar jag bli riktigt löjlig över min pumpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0