Power-walks duell

Ni har läst att jag och mamma hade tävling i vem som kunde gå snabbast i power walk igår? Och mitt knä knäcktes och jag knappt kunde gå? Idag är det nästan bra igen så jag, mamma, pappa och Linus gick ut och gick igen. Och vår familj är verkligen sjuk.. Såfort någon säger "vi får öka tempot" så tar både jag, mamma och pappa det som en utmaning och börjar gå så fort vi kan för att se vem som är snabbast och bäst. Tillslut fick mamma säga "Natti, akta knät" för jag ger mig aldrig, allt i mitt liv ses som en tävling! Haha..
Nä nu ska jag lägga mig i sängen och kolla sex and the city, fan snart är boxen slut vad ska jag då kolla på? Jaja medans jag sover kan ni kolla på denna killen, han är så söt haha:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0