Om jag bodde i New York?

Har drömt sjuka drömmar inatt. Jag bodde i New York och var tvungen att pendla med flyg till Sverige för att gå i skolan med mina tjejkompisar, också var jag orolig när jag skulle ha lektion med en lärare som jag hatar för jag skulle ha jetlag efter att ha åkt flyg? Haha varför inte bara bo hos en kompis i Sverige, sjuka drömmar. Vi hade även pandor i trädgården som jag var tvungen att slåss mot..
Helt okej dag i skolan idag, har inte gjort så mycket och på den sista lektionen flippar det ut rätt lätt. Sitta och lyssna på texter till Nationella i svenska B är inte lätt när man är så trött. Ikväll kommer jag spendera min kropp framför datorn, men inte för facebook, msn eller något annat kul. Nej jag ska skriva ett fördjupningsarbete om schizofreni. Det ska lämnas in imorgon och jag har skrivit rubrik + 2 meningar, kommer lyckas bra med detta känner jag! Jaja vi hörs när jag är klar med det, fall jag inte somnar över tangentbordet..
Vill ha tillbaka sommaren, och dom underbara kvällarna med dom bästa (alla är inte med på bild!)


Kommentarer
Postat av: Malin

Nej jag är ju inte med :(

2010-10-25 @ 18:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0