Mina syskon älskar mig

Hela kvällen så har jag, Linus och Ida spelat barn sällskapsspel. Först spelade vi power puff pinglorna, dom man tittade på på Cartoon Network när man var liten som bekämpade monster i staden Townsville haha. Sen spelade vi någon med spargrisar som sprang något lopp och skulle samla pengar. Linus och Ida fuskar båda 2 så man får sitta och hålla koll på dom hela tiden haha.
Nu precis behövde jag gå på toa, har druckit för mycket julmust ikväll. Sprang in till toan och då skyndade Linus att sätta sig på den, så tänke springa upp till toan där uppe, då skriker Linus till Ida som är där uppe "TA TOAN DÄR UPPE IDA!!" och man hör hur Ida springer in på toan. Snälla dom är mot mig va? Haha..
Nu ska jag lägga mig, vi hörs när jag kommer hem imorgon efter skolan!
Här är spelet. Man ska skjuta ner monstrerna med power puff pinglorna som sitter fast på den vita pinnen (ligger längst bort på bordet) bara det att Linus skjuter iväg power puff pinglorna mot Ida istället så hon höll på att få dom i huvudet. "jag vågar nog inte sitta här.." var hennes kommentar haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0