Mattias & Annikas bröllop

Min kusin Mattias och Annikas bröllop igår var riktigt fint! Fick sitta och bita ihop för att inte tårarna skulle komma, haha.. Extra jobbigt var det ju nu när jag mår så dåligt själv också.
Efter bröllopet åkte vi snabbt inom hemmakväll för att hyra filmer. Sen körde mamma, pappa, jag, farmor och farfar till Lödde igen. Vi hämtade upp Linus här hemma och sen åt vi allihopa riktigt goda plankstekar på Lödde krog. När vi var proppmätta så åkte vi hem till oss för att fika. Jag var allmänt nere igår så jag laddade upp med estrella sommarringar, gelé hjärtan och vatten. Sen la jag mig och läste en bok som mamma har köpt som hette "ingen är så söt som du ;-)", den handlade om en tjej som blivit utsatt av pedofiler på internet som låtsades vara en kille i hennes egen ålder. Sen skulle dom få fatt i honom och det visade sig att han hade över 30 000 porr bilder på barn osv.. Riktigt spännande bok som jag läste ut igårkväll och imorse haha. Idag har jag inte gjort så mycket, suttit och fixat musik till min mobil. Emma sa att hon ska sticka till Center Syd så jag ska nog åka dit och träffa henne ett tag. Vi hörs senare!
Och sen åkte dom iväg i sin Mustang och levde lyckliga i alla sina dagar, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0