Kan inte sova..

Var en kort dag idag i skolan. När vi slutat följde jag med Emma till en tatuerare och höll i hennes hand som stöd. Sen åkte jag hem och lagade mat med mamma. Efter maten körde mamma och jag Ida till stallet, och när vi kom hem då klockan var typ halv 6 la jag mig i soffan för att ta en "powernap". Farmor berättade att man ska ligga med handen utanför soffan/sängen och ha en nyckel i handen, när nyckeln trillar ner är kroppen helt avslappnad och då ska man gå upp. Jag som var så sjukt trött skulle testa detta, men när min nyckel trillade ner på golvet så tänkte jag "fan också.." och somnade om. Vaknade igen halv 11 nu ikväll, ja jag har sovit 5 timmar. Och nu kan jag inte sova. Ligger i sängen och tittar på Kenza & Tyra show. Mest av allt vill jag bara ut och gå, jag mår så sjukt dåligt. Jag vet inte vart jag ska ta vägen, vill bara ropa på hjälp. Jag har iallafall lärt mig en sak, ljug aldrig för dom du älskar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0