Jag bara går & går..

Idag hade jag lång sovmorgon. Men jag har inte alls kunnat sova inatt pga av att jag mår skit. Så jag stannade hemma från skolan, kände att jag kommer aldrig orka sitta på en lektion. Har bara legat hemma i soffan och kollat på sex and the city. Och jag har även varit ute och gått 3 långa rundor med musik i öronen för att rensa tankarna, men det gick inte det heller. Vet inte vart jag ska ta vägen helt ärligt..
Var inte sugen på att träffa någon när jag gick ut, så gömde mig under en keps, i solglasögon och med en stor sjal runt halsen, mamma skrattade åt mig när jag gick ut haha. Nu ska jag kolla fotbollen med pappa och syskonen och sen ska jag sova. La in bilderna från sista dagen i stockholm i somras, på datorn innan, här är 3 av dom..
Vi var uppe i kaknästornet och åt en god fika

Jag var så sjukt trött efter en lång kväll på gröna lund och en natt med lite sömn för man delade hotellrum med 2 snarkande syskon haha.

Vi var på kungliga stallet och jag tröttnade att lyssna på guiden som var svensk/tysk, fattade inte vad han sa så jag hittade en kompis som jag satt och kelade med istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0