I'm unstoppable

Hej bloggen! 
Igår kom Frida hit, vi satte oss uterummet och pratade om allt möjligt, eftersom vi inte träffas så ofta så har vi alltid en hel del att berätta för varandra. Sen åt vi mat. Efter ett tag åkte vi in till Lund med pappa som skulle lämna tillbaka filmer på hemmakväll och då köpte vi massa godis, chips och läsk till kvällen. Sen åkte jag och Frida hem igen och kollade på "raise your voice". Vid 11 tiden gick jag och mötte upp Erik som kom från Lund, han följde med hem hit. Vid 12 tiden kom Fridas pappa och hämtade henne så vi sa hejdå och sen gick jag och Erik och la oss.
Imorse vaknade vi tidigt av att Linus och Linus satt utanför rummet och spelade tv-spel, gitarr och skrek. Haha så arg jag var på dom! Erik blev hämtad lite efter 11 för han skulle hem och fixa. Men imorgon är vi lediga från skolan så han kommer hit igen ikväll och sover här.
När Erik gick började jag att städa mitt rum, bädda rent i sängen och damma. Fy vad äckligt det var, skönt att ha helt rent. Ska gå och duscha nu och sen ska jag slänga mig i soffan och titta på sex and the city innan Erik kommer. Ha en bra dag sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0