I'm so happy!

Har varit dåligt med uppdateringarna nu pga att det varit mycket i skolan. Igår efter skolan gick jag och Emma en snabb runda i stan. Sen gick vi till centralen där jag mötte Erik så vi tog bussen tillsammans och han följde med mig en snabb runda in på Center Syd där jag storshoppade massa klipp på H&M! Det skulle kostat 750 men jag fick det för 250. Sen åkte jag hem och pluggade. Idag efter att vi slutat skolan gick jag, Emelie, Sofie och Emma i stan snabbt. Sen gick jag till centralen och mötte Erik, han följde med mig hem en stund innan han skulle gå vidare till en kompis. Jag gick och hjälpte pappa att laga tacos som vi sen åt tillsammans med 5 av pappas killkompisar som skulle ha pokerkväll här hemma. Efter maten mötte jag Sofie och Filip, vi hyrde den senaste Final Destination (som förövrigt var skit dålig)och sen gick vi hem till mig och krängde godis, chips och glass. Nu ligger jag i sängen och ska snart sova. Vi hörs imorgon! Hade tänkt ladda upp bilder men det funkade inte på denna datorn så ni får dom imorgon istället, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0