I love this feeling!

Imorse vaknade jag på det hemskaste sättet man kan, att man ligger och skakar så mycket som man fryser. Jag måste sova helt vilt när jag lyckas sparka av mig 2 stora duntäcken? haha.
Har tagit det lugnt hela morgonen, stekte kantareller och åt på fransbröd till frukost. Finns inget godare! Har även kollat på en hel del avsnitt Sex and the city. Om en liten stund kommer även Frida hit, hon går på ett gymnasium uppe i Småland så vi träffas inte så ofta. Får se vad vi ska hitta på ikväll, blir väl antagligen en mysig lördagkväll med film och gott, vi höres! :)
När jag var på akuten så tog dom sänkan i min arm, tror hon har stuckit lite fel för jag har fått världens blåmärke. Och ni som har läst min blogg vet att jag gnäller värre än en kille när jag är sjuk, haha jag har gått och oroat mig för detta blåmärke men enligt Malin är det normalt. Lite fint att det ändrar färg efter varje dag iallafall! (vilken nörd jag är som tar massa foton på ett blåmärke HAHA)

Först var det lila/blått

Sen blev det gul/lila

Och idag gick det över till brunt, jobbigt bara att jag får matcha kläder efter mitt blåmärke eftersom det ändrar färg hela tiden.. Hahah nä jag orkar inte mig själv och min humor, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0