Grädde med kladdkaka

Haaj på er!
Hoppas ni har haft en bra helg! Tur att det inte känns att det är söndag idag, för vissa av er (inklusive jag) har ju en veckas lov nu. Fyfan vad efterlängtat det har varit!
Hade en mysig kväll hemma hos Erik igår, tittade på massa LOST avsnitt, har ju kommit säsong 6 nu, sista säsongen. Sen kom jag hem igår vid halv 1 på natten så orkade inte blogga då..
Idag vaknade jag sent, så hann bara äta frukost innan familjen + jag åkte till min kusin Mattias och hans fru Annika. Vi fikade där. Ida hade bakat en kladdkaka och tagit med, jag fick "nitlotten" att sitta bredvid Mattias (alla i släkten är alltid så snälla mot varandra haha) så han tog upp kaka till mig. Och skulle även hälla upp sån sprutgrädde till mig. Skojar inte när jag säger att man inte såg min kaka, så det blev grädde med kladdkaka istället för tvärtom och nu har jag nog gått upp 10 kg haha!
Nu ska jag gå, ska åka med pappa till lagret. Har inga syskon att underhålla mig med nu, dom är ute och går bus eller godis med sina kompisar. Dom ville dra med mig men jag tänkte att en 18 åring (snart!) kan inte gå runt utklädd och be om godis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0