Ful-dag

Tjabba tjena!
Jag skrev aldrig mer igår. Satt och bölade och hade utbrott över datorn i flera timmar för att jag skulle skriva mitt fördjupningsarbete och jag lovar er, jag kom ingenstans! Emma smsade mig några gånger under kvällen och frågade hur det gick, jag sa att jag var på första punkten, i alla smsen haha, Emma blev ju såklart klar långt före mig. Men är man så envis som jag är så ska man klara det. Så istället för att ha sovmorgon till halv 10 idag så gick jag upp vid 20 i 8 och skrev klart arbetet..
Hade världens sämsta hårdag i dag, hade antenner lite överallt i håret och världens mens-värk (intresseklubben antecknar) så jag orkade verkligen inte fixa mig. Tog lite mascara och mineralpuder och drog på mig ett par mjukis byxor (jag som hatar att gå runt i mjukisbyxor ute bland folk) och gick iväg så till skolan. Så idag var det min ful-dag, om jag nu kan ha såna ;) haha.. Nu ska jag ner och äta innan jag svälter ihjäl här uppe. Vi hörs senare!
Hittade denna bilden på datorn, kommer ihåg att jag skulle göra om den för 2 år sen typ. Skulle göra ögonen blåa och sätta på extra fransar, lyckad den blev? haha vart fan kom dom blåa strecken ifrån lixom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0