Bröllop

Hade en riktigt trevlig och kul kväll hos Frida igår. Satt med Frida och Caroline och snackade skit och sen gick vi och tittade på Idol med Andreas och Roger, deras pappa. Sov där igår för vi kollade på en film som slutade sent så pappa slapp hämta mig. Vaknade 7 imorse av att Fridas 3 hundar flög upp i sängen, stod på ens rygg och en av dom snuttade i min lugg. Mysigt sätt att bli väckt på? Haha..
Nu är farmor och farfar här. Har gjort mig fin med klänning, kavaj och klackar för nu ska vi åka på Mattias, min kusin och Annikas bröllop. Ska bli kul för det är de första bröllopet jag går på (förutom mamma och pappas, men dom gifte sig borgligt). Linus och Ida följer inte med idag så jag blir ensamt barn, vi äter på en restaurang sen efter bröllopet tror jag. Så vi hörs ikväll när jag kommer hem!
Bild på mig och Sara sen i somras. Har min grön-blommiga klänning på mig idag, den som jag har på bilden. Kan ta bild på hur jag ser ut senare ikväll, fall ni vill veta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0