"American christmas"

Skolan idag gick faktiskt snabbt. För vi fick sluta tidigare. Emma och jag satt bara och snackade bort hela sista lektionen och fick knappt något jobb gjort, vi skyllde på att hon varit sjuk i 1 vecka och vi inte hade fått prata då haha.
Som vissa av er vet och vissa av er kanske inte visste så läser jag ju teckenspråk, steg 2 nu också faktiskt. Och nu när vi går i trean ska vi få hålla i uppvisningen på julavslutningen (i somras höll vi ju den på sommaravslutningen och jag var markoolio med Malin). Iallafall, idag satt vi och valde låtar. Nästan alla satt helt tysta, jag gav några förslag och tillslut kom jag på en låt som jag tyckte var bra. Satt och nynnade den för Sofie och Oliver och tillslut fattade dom också vilken jag menade..
Natti: dom sjunger typ "american christmas and a happy new year"
Oliver & Sofie: nääää Natti, dom säger inte american, dom sjunger något annat
Natti: nä jag lovar dom säger det..
Så satt vi länge och tjaffsade om vad dom sjöng, och jag som är så jävla envis gav mig inte. Tillslut sa en lärare att låten hette "war is over" och ingen av oss hade rätt av vad låten hette. Och såklart sjöng dom "a very merry christmas" och inte "american christmas" som jag trodde. Men jag ger mig inte, tänker fortfarande sjunga min version :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0