10.10.10

Idag är en sån söndag som man bara är allmänt nere på. Helgen har gått för fort som vanligt och jag har ett stort prov imorgon som jag måste plugga till nu och det orkar jag absolut inte...
Erik åkte typ precis ifrån mig. Han blev frisk och var också med på kräftskivan igår. Gud så kul vi hade! Det gänget som vi umgås med är så sjukt härliga haha. Den ena familjen har en son, Isak som ska fylla 4 år, han blev fast i mig och jagade mig hela kvällen, när jag ville sitta lite hos Erik så kom han till mig och sa "Nathalie kom!". Jag blev lite som en mamma för honom, och Erik blev pappan för han sprang och slog Erik hela tiden. "Nathalie är bäst, Erik är dum" var en mening som kom ur hans mun ofta haha. Sen vid 12 när vi alla satt vid bordet och pratade så satte sig Isak i mitt knä och somnade, så söt.
Idag sov jag och Erik till halv 11, det blev sent igår. Sen gick vi upp och gjorde frukost, la oss i sängen och tittade på några avsnitt sex and the city och sen gick vi ut och gick. När vi kom in på en gård kom det en liten valp springande mot oss, jag satte mig ner och blev attackerad av pussar. Var ingen ägare som kom efter så jag bar upp den och vi gick och ringde på ett hus, det var deras hund och det var mannen som öppnade föräldrars hund, han blev överlycklig att vi hittat den för dom hade ingen aning om att hunden hade rymt haha. Söt.
Nä nu orkar jag inte skriva mer, ska lägga mig i soffan en stund och gråta över att det är söndag och sen börjar pluggandet, fy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0