We are who we are

Hann aldrig skriva imorse. Vaknade och hoppade direkt in i duschen, sen åt jag frukost och gjorde mig iordning och sen tog jag bussen till Erik. När jag kom dit kollade vi på filmer som han hade spelat in med videokamra tillsammans med Tilda. Sen har vi kollat på how i meet your mother och bara myst. Tog bussen hem igen vid 6 och när jag kom hem så hade ett papper från posten kommit till mig. Åkte och hämtade ut paketet och det var min älskade klänning från nelly.com som hade kommit. Jag är kär på nytt haha.
Nu ska jag kolla lite på tv och sen gå och lägga mig, har fullt upp nu ända tills lovet är slut. Imorgon ska jag till Erik och sova där, på fredag ska jag till Josse för vi ska ha tjejkväll med dom andra tjejerna, på lördag ska Erik komma hit och sova och på söndag ska jag tagga till och skrika på MFF matchen. Jaja vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0