Tröttnat..

Jag har inte skrivit på ca 1 vecka, har tröttnat på bloggen för att jag inte har vetat vad jag ska skriva.. Jag har seriöst inte haft ork/tid. Har blivit lite av en tränings-narkoman, haha nej kanske inte riktigt men har börjat hålla igång hela veckan för jag känner själv att jag inte mår bra med mig själv och min kropp längre, så har skippat datorn i veckan.
Idag är det bara lördag, men det känns som det är söndag. Var ledig från skolan igår. Så redan i torsdags åkte jag till Erik och sov där tills idag. Igår var vi i Malmö och shoppade på Entré, hade fått presentkort av farmor och farfar på en smyckes affär som finns där så köpte smycken för det. Tog 40 minuter att hitta 1 armband och 2 ringar, så mycket smycken finns det där inne, Erik sa att han hann kolla igenom alla filmer på skivlagret och jag var fortfarande inte klar haha. Fick även min 18 års present av honom, en Thomas Sabo berlock (bilden nedan) 
Nu ska jag ner och kolla på pensionärsjävlar med mamma och Linus, hörs imorgon!
Jag vill ha berlocker som betyder något i mitt armband, visa tar bara berlocker för att dom tycker att dom är fina men alla berlocker som jag har i mitt armband symboliserar något speciellt. Fick dom här änglavingarna av Erik som är formade som ett hjärta. När jag träffade honom i 8an så var jag verkligen nere på botten och mådde jätte dåligt över allt, men sen lyfte han upp mig med sin kärlek och tack vare honom står jag här idag som en helt annan människa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0