Busy woman

Blir dålig uppdatering nu på loven, det är nu som jag har som mest att göra och har därför inte tid att vara dator-nörd, stolt jag är över mig själv!
Igår åkte jag hem till Erik, vi lagade riktigt god mat och jag åt tills magen nästan sprack. Sen resten av kvällen kollade vi på LOST och sen gick vi och la oss. Imorse åt vi frukost och fortsatte att kolla på LOST, tillslut kom vi till sista avsnittet av säsong 6, nu är det helt slut. Lite sorligt faktiskt för den serien är så sjukt bra! Mamma hämtade mig sen vid halv 4 och då fick jag skynda mig hem för att byta om och sminka mig. Sen tog jag bussen till Lund och mötte upp Emma och sen åkte vi vidare till Staffanstorp. Vi gick hem till Josse, och det är tur att Emma har mig.. Jag har liksom världens bästa lokalsinne så jag hittade till Josse direkt medans Emma bara gick och klagade på hur ont hon hade i fötterna.
När vi kom hem till Josse så var även Malin och Emelie där. Vi ringde till pizzerian och beställde hemkörning och sen satt vi och åt tills magarna sprack. (Fan vad min mage har spruckit mycket dessa dagarna, fast okej, äter bara frukost och middag så det är inte konstigt haha) Resten av kvällen spelade vi buzz och sing star, jag & Malin var i lag och vi ägde ut dom andra! Vi sjöng tills vi hade ont i halsarna, och Josse sjöng så mycket så hon var helt hes när vi skulle hem haha.
Jag och Emma var tvungna att ta bussen från Malmö. När vi satt på Södervärn kom det en piké polisbil och en ambulans med blåljus, vi var lite rädda för Lasermannen.. Neeej vet ni, nu skriver jag för mycket! Bättre att jag sover så hörs vi imorgon, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0