Älskar känslan när man är kär

Hoppas ni har haft en bra helg, för det har jag! Igår körde jag och pappa mot Landskrona, men innan vi åkte dit så hämtade vi upp Erik. Vi hyrde film till kvällen och köpte riktigt mycket godis. Haha inte bra att plocka lösvikt när man är hungrig. När vi kom hem åkte min familj iväg till sina kompisar så jag och Erik var själva hemma. Vi köpte pizza på hemkörning och åt den. Sen kollade vi på "Date night" och åt godis. Och sen gick vi och la oss.
Idag gjorde vi inte så mycket, kollade på film när vi väntade på att klockan skulle gå. Sen vid lite i 3 körde jag, pappa och Erik iväg för att hämta upp Dan och sen körde vi mot Malmö. Körde mot Malmö stadion och kollade på matchen mellan MFF-Mjällby. MFF vann och tog hem SM-guldet! Fyfan vad bra!! Och jag har så sjuuukt ont i halsen efter allt skrikande och jublande idag haha, så nu ska jag lägga mig och vila rösten. Men innan jag somnar får ni bilder från idag.
Finns ingen som är så bra som du, finns ingen som är så omtänksam som du, du är unik. Min Erik ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

2010-11-07 @ 22:06:59
URL: http://sofieeeer.blogg.se/
Postat av: Sofie

kan tänka mig det:D det var helt sjukt att bara se den på tv, jag ryser fortfarande när jag tänker på det:) hihihihi

2010-11-07 @ 22:07:42
URL: http://sofieeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0