Hemma kväll

Har bara varit hemma ikväll. Mamma och pappa är på fest så jag har passat Linus och Ida. Vi har beställt pizza med gratis hemkörning. Sen åkte Linus till en kompis så jag och Ida har tittat på Sommarkrysset och krängt chips och dippa. Sen åkte Ida också till en kompis så jag var hemma själv ett tag. Ni som känner mig vet att jag är världens mörkräddaste, och hatar att vara hemma själv på kvällen och även fast det fortfarande var ljust ute vid 10 så vågade jag inte ens gå från tv;n till toan haha.
Har ni tittat på melodifestivalen idag? Inte jag. Varje år har det varit som en tradition att man ska titta på den, heja på sverige in i sista sekunden och nästan alltid kommer dom sist. Men tro det eller ej men idag har jag trotsat min tradition bara för att Anna inte gick vidare, har suttit och tittat på Disney Channel helt själv ikväll istället. Kul va? Nu ska jag titta lite på tv tills mamma och pappa kommer hem om en timme, sen ska jag sova. Imorgon kommer ett inlägg med bilder från tosselilla förra helgen, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0