Shopping med tjejerna

Orkade aldrig blogga igår. Det var så fint väder så jag ville inte sitta vid datorn. Erik kom till mig vid lite över 1, vi hade det jätte mysigt. Spelade bland annat UNO och jag fullständigt ägde ut Erik haha lite kul. Vid 4 följde jag med honom till tandläkaren, trodde det skulle gå snabbt men det tog typ 35 minuter, så tråkigt jag hade i väntrummet, slog rekord efter rekord på spel på hans Ipod touch haha. Sen åkte Erik hem vid lite över 5.
Nu snart kommer Emma hit så jag får skynda mig att klä på mig och fixa mig, sen vid 1 kommer även Josse och Sofie hit. Vi ska först shoppa lite på Center Syd och sen åker vi till Malmö för att handla smink på marknaden. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0