Riktigt mysig helg!

Erik åkte hem för ca 30 minuter sen, har varit jätte mysigt att ha han här! Han var ju på restaurang i söndes men kom till mig igen vid lite över 6. Vi spelade tv-spel och hade det mysigt, sen tittade vi på en film med mamma & pappa som jag inte kommer ihåg namnet på. Sen gick vi och la oss. Igår gick vi upp vid 9 för att äta tidig frukost, duscha och göra oss iordning och sen cykla till Center Syd där vi gick ett tag. Sen köpte vi Speedy Lee mat och tog hem och åt. Sen gick jag och Erik ut på en runda med hunden Ida passar och resten av dagen tog vi det bara lungt. På kvällen gick vi ut med mamma, pappa och Linus på en runda för att kolla tv, sen hem och spela tv-spel, vi är nördar.
Idag vaknade vi redan vid halv 9, åt frukost och sen bakade vi chokladbullar. Erik gjorde lunch som vi åt och tittade på Zombieland, inte precis trevlig film att äta till men den var kul haha. Sen har vi spelat tv-spel och bara tagit det lungt.
Nu ska jag snart hoppa in i duschen, resten av kvällen får vi se vad jag gör, hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0