Myskväll ♥

Slutade skolan vid 10 i 3 så då tog jag bussen in till Centralen med Josse. Sen sa vi hejdå och jag åkte till Bjärred där mamma hämtade mig och vi körde hem. Hann bara lämna väskan innan älskling kom vid 20 över 4 så jag cyklade och mötte honom. Har haft en jätte mysig kväll med många skrattanfall haha. Nu vid kvart i 11 kom Eriks mamma och hämtade honom och jag la mig i sängen direkt. Är jätte trött så ska somna nu, ljusen lyser fortfarande här på mitt rum sen Erik och jag tände dom så det blir mysigt att somna. Vi hörs imorgon!
Min lilla Malin får också en rad här, ringde till henne idag för hon har blivit inlagd på sjukhuset. Hon har fått hjärnhinneinflamation, så härligt att höra hur glad hon blev när jag ringde ♥

Vacker bild från i vintras i Småland. Men man saknar absolut inte det, idag hade vi 16+grader, blå himmel, skinande sol, alla blommor har slagit ut och fåglarna sjöng, riktiga vårkänslor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0