Di blåe!

Jag är riktigt trött så det blir ett kort inlägg om dagen.
Skolan slutade 2 men jag, Sofie, Josse och Emelie stannade kvar en stund på skolan för att jag & Josse skulle spela in en sak till teckenspråket. Sen sa vi hejdå till Josse & Emelie och jag och Sofie åkte hem till Sofie. Åt mat och pratade lite innan vi blev körda in till Malmö arena av Sofies pappa. Där ställde vi oss på ståplats läktaren och fick varsin stoooor vit & blå flagga av någon som ordnat tifot (som vi inte klarade av att vifta med eftersom våra flaggor fastnade i varandra hela tiden haha) Sen började tifot, som var skit häftigt! 10 000 vit & blåa flaggor viftades på sittplats och vi på ståplats fick 2 stora skynken över oss (det andra ser ni på bild nedan) Sjukt att dom skynkena hade tagit ett halvår att sy och måla och allting hade kostat över 220 000 kr! Allt för att MFF firar 100 år iår. Sen började matchen och jag har skrikit mig hes som vanligt. MFF vann över Örebro med 3-0 så det var riktigt härligt att det blev vinst på första hemma matchen.
Nej hörrni nu ska jag ta och krypa ner i sängen och sova, hörs imorgon ♥

Det andra skynket som kom ner på ståplats, på sidorna kan ni se några av de 10 000 flaggorna som sittplats hade, riktigt mäktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0