Burlöv Center

Halloj!
Sitter här i soffan och somnar snart, så jag tror jag går och lägger mig om en stund. Slutade skolan 10 över 12 idag, gick i stan med Emma. Sen gick vi mot polishuset för hon skulle hämta ut legg, tjejen i kassan trodde jag var hennes mamma och skulle precis be om mitt legg innan Emma gav fram sitt kvitto om att hon fick hämta det själv. Haha ändå att dom tror jag är mamman, jag är t.o.m yngre än Emma.
Var hos tandläkaren idag för att titta på ett av stygnen som hade gått upp, men hon sa att det har läkt så fint så dom plockade bort dom idag. Och tur var det för stygnet under tungan höll på att läka in i tandköttet, gjorde ont att ta bort det så tänk ifall jag skulle ha haft dom i 1 vecka till som det var tänkt från början.. Mamma och jag har varit på Burlöv center idag, kom hem med lite smycken för 80 kr, skulle kostat 250 egentligen, älskar Ur & Penns rea! 
La precis på telefonen, har suttit och pratat med Erik. Han hörde att mamma gick runt och sjöng "man boy, man boy you can call me man boy" så han frågade om hon var transvestit haha. Nä nu ska jag tvätta bort sminket, hitta kläder tills imorgon och lägga mig, hörs imorgon!

Bild på mig och Malin sen i lördags hemma hos Josse. Kommer flera bilder snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0