Bloggtorka

Har varit dålig uppdatering nu på dom senaste dagarna men man är i skolan, kommer hem, pluggar lite, umgås och tittar på tv sen lägger man sig. Hur kul är det att skriva dag ut & dag in? Därför har jag haft lite bloggtorka. Men nu är det äntligen helg och jag har 4 dagars lång helg! Ledig både måndag och tisdag så imorgon ska Erik komma hit och sova här tills tisdag, ska bli mysigt.
Sitter i soffan nu, har precis kommit ut ur duschen och gjort massa flätor i mitt hår för att det ska bli vågigt. Snart kallar sängen för jag är riktigt trött. Vi får höras imorgon!

Har pratat om bilderna från Josse länge nu, ska snart ta ork till att lägga in dom, sålänge får ni ännu en bild på mig och Malin från kvällen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0